Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Predlozi Radne grupe za zaštitu vazduha: Subvencije za hibridna vozila, zabrana vozila sa Euro 3 motorom, redukcija saobraćaja, izgradnja zvučnog zida s mahovinom, gradski prevoz rekama, milion stabala…

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 18 februar 2020 20:54
penzioner Cviko,
I ja sam jedan od mnogih koji žele čistu i zdravu okolinu, sredinu, kako hoćete. Na žalost od predloženih mera biće samo kampanja i ništa više. A evo zašto to pišem i tvrdim. Motori klase "euro 3", zbog mnogo čega i sami odlaze u prošlost. Ako to neko pokušava da prikaže kao svoj uspeh, on je i lažov i lopov. Nedavno je jedan profesor sa maš. fakulteta dokazao da uticaj motora klase "euro 3" nije dominantan u celokupnom zagađenju... Prof. dr. V. Abramović, ukazao je po ko zna koji put, na probleme sa "HAARP-om i Kemtrejlisom". Zvaničnici to ne slušaju. Dokaz da su ovi naučnici u pravu jeste činjenica o ravnomernoj zagađenosti prostora u kojem živimo. Nemoguće je da se vozila sa motorima klase "euro 3" voze ravnomerno po putevima, po selima i gradovima, njivama, šumama, vodama, brdima i dolinama i da za sobom ostavljaju istu količinu aerozagađenja po metru četvornom ili kubnom. Ko naseda na priče o ministru i stručnjacima koji optužuju motore klase "euro 3" je budala.
Preporuke:
7
2
2 utorak, 18 februar 2020 21:31
Zvonimir Bgd
U saopštenju Ministarstva navodi se da su za sprovođenje tih mera potrebna milionska novčana sredstva i to u evrima.

S obzirom na sve navedeno što su izmaštali, biće da se radi o milijarderskim novčanim sredstvima (i to u evrima).
Preporuke:
7
0
3 utorak, 18 februar 2020 22:02
cika brka
Kao i obicno Vlada kaska za dogadjajima pa je prestizu i olupavaju joj se o glavu.Npr javna gradska preduzeca za prevoz putnika,cistoca,zelenilo ,vodovod su odavno mogla da budu preorijentisana na zemni gas,realno oni najvise zagadjuju vazduh u gradovima jer kamioni i autobusi koje gradske sluzbe koriste su vrlo upitnog "euro"standarda.Sto se tice uvoza polovnih automobila iz inostranstva,radna grupa predlaze zabranu uvoza euro3 vozila koja su u inostranstvu prakticno kategorija smeca za presovanje i reciklazu,cena ...smesna a da se ne lazemo nije ni euro 4 nesto bolje.Zemlje u okruzenju razmisljaju da euro 4 preskoce i idu na euro 5 uslov.
Ali zemlje u okruzenju nemaju uvoznicku mafiju koja ce Vladi da "objasni"da narod nema para,eto mora se pustiti i sirotinji da vozi nesto jeftino itd itd i ajmo dalje.
Bolje da Vlada ne prodaje Komerc.banku i da ulozi u jeftine namenske kredite za kupovinu novih vozila za nase ljude,da ne kupuju smece po zapadu i da ne ginu ko stoka po putu
Preporuke:
9
4
4 utorak, 18 februar 2020 23:04
frlj
Fali samo prevoz kamilama do BG na vodi ?
Preporuke:
7
0
5 utorak, 18 februar 2020 23:17
,,,
al će da broje šuške

al ovo mora da je dobro
zvučni zid s mahovinom
Preporuke:
5
0
6 utorak, 18 februar 2020 23:38
Tomas DŽeferson
Oh, ta zar Radna grupa ne predlaže subvencionisanu nabavku energetski efikasnih eko-peći na obnovljiva čvrsta goriva za lokalno stanovništvo Srbije? Šteta. Takvim će pristupom – za razliku od nekih drugih, nama za primer isticanih zemalja – samo još više pogoršati opštu ekološku i ekonomsku situaciju kod većinskog, pauperizovanog segmenta ovdašnje populacije:

https://energy.maryland.gov/residential/Pages/incentives/woodstoves.aspx

Subvencionirana nabavka električnih vozila se, naime, u onoj nama uzoritoj zemlji pokazala kao izrazito pro-elitistička mera, koja je poslužila unapređenju prosperiteta onog socijalnog sloja stanovništva koji godišnje zarađuje više od 100.000 $:

https://fas.org/sgp/crs/misc/IF11017.pdf

Dokaza da se faktičkim obogaćivanjem bogatih povećava prosperitet zemlje u celini zapravo nema, ali ne može se ići mimo sveta...
Preporuke:
5
1
7 sreda, 19 februar 2020 00:06
itd ili ...
redukcija saobraćaja i drugačije upravljanje signalizacijom uz neodložnu zamenu dotrajalih gradskih autobusa i prigradskih koji najviše zagađuju u saobraćaju, valjda imaju neke prioritete? Trole treba pojačati, skroz izbaciti autobuski saobraćaj ako nisu u stanju da obnove vozni park. Ok štitiš vazduh tako što ćeš vodu tj reke da zagađuješ rečnim prevozom? uvek je tako bilo, jedno kao štitiš drugo zagađuješ, čudna ekološka politika, nema dileme.
Preporuke:
4
4
8 sreda, 19 februar 2020 00:27
Teoretičar
Dovoljno je da se vidi koje su sve SNS-ovce u komisiji da bi od-
mah bilo jasno da od celog posla nema ništa.Niti oni znaju stva
rnu situaciju,niti znaju šta se i kako se meri,niti znaju šta je
to realan život.Pojma nemaju koliko će sve da košta i ko će to
da plati.Sve u svemu,nema ništa od svega toga.
Preporuke:
5
1
9 sreda, 19 februar 2020 06:39
penzioner Cviko ,
Ako iz voznog parka Srbije izbacimo vozila zagaćivače, osiguravajuća društva, servisi, država i drugi ostaće bez prihoda. Ostaće nam i dalje zagaćenja koja se prave kombinacijom kemtrejlisa i HARRPA. Da, umalo da zaboravim, imaćemo i mahovinu koja će od budućih generacija skrivati gluposti ove a i drugih vlada.
Preporuke:
0
3
10 sreda, 19 februar 2020 09:29
Jovan
Sve naše probleme oko aerozagađenja (ako ga ima?) rešava "Južni tok" i automobili na TNG.
Preporuke:
2
0
11 sreda, 19 februar 2020 10:10
Srboljub
Ne spominju građevinsku regulativu/mafiju:
https://www.youtube.com/watch?v=XW6A6AgOfSc
Pogledajte koliko je stabala posečeno na Vračaru.

Za moja pluća je važnije drvo koje mi je blizu nego daleka šuma. Šuma rešava globalno.
Preporuke:
2
0
12 sreda, 19 februar 2020 10:35
...
Lele, ala će neko ovde da se ugradi...
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner